fredag 21 oktober 2011

TENS

Igår kom min tens apparat med posten. Bra! Moxalolen har hittils bara ställt till det i magen. Tarmkramper, uppkört och jävligt. NoGasin har, som jag misstänkte, hittils inte gjort ett piss.

Blev som jag hade räknat med hemma från hundmassagen igår kväll. Satt o mös i soffan tillsammans med Lukas istället. Mös, käkade kvällsmat och körde både vetekudde (stackars den, snart trillar den i bitar!) och tensapparaten. Ett tag kändes det faktiskt som magsmärtorna var under kontroll. Inte så att de försvann, men förnimmelsen av dem blev mindre. Körde på tensen på ganska hög styrka och ökade efterhand när det kändes som kroppen vant sig. Flyttade väl fokus lite från magen till ryggen ett tag. Skönt! Däremot kom smärtorna tillbaks bara minuter efter att jag stängt av apparaten. O vad gör jag då? Sätter i mig en flapjack! Klockan halv tio på kvällen. Ibland förstår jag inte mig själv. Varför? Såå jäkla korkat!

Det där får jag känna av idag kan jag meddela. Magen VÄRKER. Skyll mig själv, jag vet. Tog en påse moxalole imorse med, den förra verkar ju inte gjort nån vidare nytta (inte än i alla fall) men resultatet av det blev bara en ännu ondare mage. Fantastiskt. Som om man inte har nog. Hur denna dag skall sluta är ännu ett mysterium men jag hoppas det ska ge med sig lite under dagen!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar