onsdag 19 oktober 2011

Omvälvande dag

Idag har varit en annorlunda och något omvälvande dag. Fick se nåt riktigt spännande! Det går liksom inte att lämnas oberörd när man är med om något sådant. Vad ber jag att få återkomma till senare.

Hur som helst. Väntar fortfarande på det där läkarsamtalet. Har "som reserv" köpt en förpackning inolaxol på apoteket ifall han inte skulle ringa idag..  Dumt egentligen, för jag vet ju att den inte hjälper mig. Har testat såååå många gånger förr, det var bland de första bulkmedel jag fick prova - och hittils har det inte gjort ett piss.. men när linfrön, kokosmjöl och så vidare och så vidare inte hjälper.. greppar man återigen halmstrån. O det här halmstrået är väl egentligen inte värt att greppa så mycket efter. Men, men jag kör min gamla vanliga filosofi.. nån gång ska det väl hjälpa mig med???

Fick hem lite nya solcremer idag, som jag skall ha med till Guadeloupe på vår bröllopsresa. Green People heter märket. Har inte testat det förr, men skall innehålla minimalt med skit och vara bra för naturen.. jag hoppas på det bästa! Har fått bra betyg och recensioner i alla fall.. det bådar ju gott! Även om recensioner inte brukar hjälpa mig så mycket. Är van att "inte vara som andra". På gott och ont. Ibland önskar jag att jag var en medelsvensson. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar