torsdag 6 oktober 2011

Dagens last: Surdegsbröd!

Idag har jag verkligen fått nippan på nåt helt annat än jag brukar få nippan på. Surdegsbröd! Har hittils idag tryckt i mig en halv limpa på egen hand (sån där härlig levain från Coop) då jag bara inte kunde sluta vräka i mig.. bättre rapa surdegsbröd än thaimat resonerar jag.. öh? Smakar i alla fall mindre ehrm, chili och kokosmjölk? Känner inte direkt att karaktären varit den bästa idag, har mer eller mindre levt på surdegbröd med diverse olika pålägg, men jag har å andra sidan haft svårt att få ner något annat än just bröd idag. Yoghurt imorse men sen har det varit kört.. magen har inte velat, aptiten har inte varit på topp och bröd.. har gått ner och mer därtill. Nåja, jag får väl vara glad att det inte är chokladkakor jag stoppat i mig idag :-/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar