onsdag 19 oktober 2011

Nogasin - test pågår!

Gick på en nit idag. Jag säger nit för jag är ganska övertygad om att de inte kommer hjälpa. Jag pratar om NoGasin. Matsmältningsenzymer som skall minska gasbildningen som uppstår när tarmen inte bryter ner födan ordentligt. Enligt reklamen skall den ge effekt direkt.

Där har vi miss numero ett. Jag har tagit den till maten idag. Ursäkta, dem. Två stycken före lunch och vad händer 15 minuter efter? Explosion! Verkligen. Spenderat en halvtimme med att knåda ut gaserna i soffan och de vill inget annat än komma tillbaks. So far no good. Jag skall fortsätta testa några dagar, ta dem före varje måltid men man ifrågasätter sig själv ibland. Varför går man på sån här skit när man innerst inne vet om att den inte kommer fungera? Nåja, någon lär ju tjäna en bra massa pengar i alla fall.. inte är det jag. Men jag gynnar industrin som påstår sig kunna "fixa till" såna som jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar