söndag 2 oktober 2011

Medicinbollsövningar o en skön promenad

Körde ännu ett pass med medicinbollen imorse tillsammans med Anders. Egentligen var det inte meningen vi skulle köra idag, men bestämde oss för att göra det ändå. Det var värt det. Skönt! Det är en härlig känsla att känna att man använt musklerna som annars mest ligger i lä och väntar på att nån ska få dem att jobba..  det händer ju inte om man inte själv aktivt tar tag i saken.

Efter det där passet tog vi en härlig promenad i det sköna höstvädret (känns mer som sensommar ute idag!) tillsammans med två lata hundar. Gott med lite frisk luft! Kom hem med en mage som håller på att sprängas sönder.. idag förstår jag verkligen inte varför den är så överjävlig? Stoppa i mig lite yoghurt (yofu) lite dinkelflingor och lite banan. Ett glas proviva med jordgubbar till det. O vad tyckte magen? Inte alls. Har jävulskt ont i magen idag o mår fan. Ärligt talat fan. Ingen lust att ta min nånstans. Det enda jag vill just nu är att kunna dra ett täcke över huvudet, somna o vakna när värken släppt.. det lär inte hända. Min kropp funkar inte å. Lägger jag mig med värk vaknar jag med värk .Skall jag bli av med den gäller det att aktivt göra nåt åt eländet. Få bort den. Hur nu det skall gå till - den här dagen känner jag inte igen smärta. Den liksom moler i hela nedre delen av buken o får mig att må fan.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar