måndag 4 april 2011

Xifaxan

Ska se om jag får testa det igen - xifaxan alltså. Ringde gastro idag. Som återigen har ändrat sina telefonrutiner. Jag blir inte förvånad längre.. jag missade dem ju i förra veckan pga att de lagt ner telefontid på fredagar. Nu blev jag uppringd av en kvinna jag aldrig talat med förr o ska få en telefontid med en läkare som jag heller inte har träffat.. min egen är ju ute o reser som vanligt och är inte tillbaks förrän om några veckor..

Antar jag har en del att förklara för att få igenom min önskan för en ny läkare.. min egen är ju liksom insatt och det går att resonera med honom - även om det inte alltid blir som jag vill och önskar.. han vet ju min historia och vet vad jag går igenom. Vi får se. Jag ska inte säga något förrän jag pratat med henne. Hon ska ringa vid halv tolv. Som sagt, vi får se. Till dess ska jag baka bröd.. knådfria.. vika och vända - eller hur var det nu. Degen ser i alla fall finfin ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar