tisdag 5 april 2011

Homeopatmedel mot allergier och magbesvär

Jag gjorde en beställning idag. Homeopatmedel, örtmedel och gud vet vad. Jag slog på stort, allt på en gång. Kanske inte så smart men jag är ju sån.. allt eller inget?

Det blev inte riktigt vad jag hade planerat.. candida medlet fick jag utesluta. Homeopaten tyckte inte jag skulle ta det nu eftersom det skulle bli för stor belastning på systemet.. med tanke på mina tarmproblem. Istället förordade han R23 samt hepar sulphuricum och R97 histaminum nässpray.. så jag körde på det! Får se om det kan hjälpa.. inser att det är en lång process och jag kan inte förvänta mig några mirakel men kanske att ett litet kan ske.. på något plan?

När jag ändå var i farten beställde jag lite hudprodukter mot exem och kliande hy också.. inte för att jag tror på den typen av behandling egentligen men jag behöver nåt som lindrar klådan o läker under tiden.. så det bidde några preparat från bodystore.com - får se om nåt av dem hjälper! En salva med kollodialt silver, en med silica och en annan med lera.. vi får se som sagt. Funderar på en skiva för att lugna sinnet.. tankens kraft.. för att få kontroll över mitt undermedvetna, men försöker hejda mig.. kan ju inte (hur mycket jag än vill!) göra allt på en gång då vet jag ju inte vad  (om) som hjälper?! Väntar ju även på preparaten från den där gubben som ringde upp mig.. för att se vad de kan göra.. och då kanske det är bra om jag inte blandar in alltför mycket.. om jag inte redan gjort det vill säga! Risken finns

Gjorde en härlig ansiktsmask idag. Yoghurt (grekisk) och honung. GUD så skönt och svalkande det var! Luktade dessutom mumsmunms! Lukas verkade tycka detsamma, han ville gärna va där och slicka. Mindre mumsmums!

Stickig som en kaktus innan, len som en nyponros efter??

Körde en sväng med min kosmetolog också.. en joniserad "hudterapeut" - kändes skönt det med.. får se imorgon om det gjort nån nytta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar