fredag 1 april 2011

Proteinpulver.. webshop?

Funderar lite.. finns en massa bra produkter jag själv använder som inte innehåller massa skit.. kanske man skulle öppna en webshop? Why not liksom.. jag dissar ju massa saker men det kanske vore bra att ha lite bra grejer (som jag kan stå för) samlade på ett o samma ställe? Värt att spinna vidare på kanske..

Min nya favvor är i alla fall det råa vegetabiliska proteinpulvret med vaniljsmak. Löser sig otroligt bra i både vätska o yoghurt o smakar mums. Inte massa onödiga tillsatser, inte massa socker, inte massa behandlat överprocessat skit. Känns bra (nåja, ställer inte till mer än nödvändigt) i magen och ger både energi och extra näring.. fritt från soja, gluten, mjölk..  bra skit med andra ord! Äter det varje dag. Till frukost och kvällsmållet, ibland emellan också uppblandat i nån härlig smoothie.. har köpt en chokladvariant av hampaprotein också som jag skall testa. Återkommer med resultatet av mina försök med den senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar