fredag 29 april 2011

EU vill förbjuda alla naturliga örtpreparat 30 April - agera EMOT NU!

Jag blir så förbannad att jag nästan kräks. Vi sägs leva i ett fritt samhälle där var och en har ansvar för sin egen hälsa? VAR NÄR HUR?! Gör vi? Såvitt jag vet är hela samhället uppbyggt kring läkemedelsindustrin och vården på ett sätt som tar ifrån oss rätten att själva välja vilken form av behandling vi vill ha. Att man inte får behandla barn naturmedicinsk säger väl en hel del bara det.. i att man nu vill gå in och förbjuda örtpreparat till förmån för livsfarliga läkemedel sponsrade från en industri som enbart är ute efter en sak: PENGAR - och makt. De går hand i hand.

Att förbjuda örtpreparat på grunderna att det är gifter är det löjligast jag någonsin har hört. ALLT BLIR GIFT I KROPPEN I FÖR STOR MÄNGD! Däremot är läkemedel ALLTID ett gift du stoppar i dig. Oavsett mängd. Tala sanning istället jävla EU politiker och lägg korten på bordet - det här har aldrig handlat om att örterna är giftiga. Det handlar snarare om att begränsa vår egen valmöjlighet ännu mer och ta total kontroll över vår hälsa. Genom att tvinga oss stoppa i oss giftiga läkemedel när naturliga motsvarigheter förbjuds. Man kan ju undra vilka grunder det baseras på?? Intressanta artiklar/bloggar finns under:

http://blogg.passagen.se/sannaehdin/entry/health_ban
Sanna Ehdins syn på läkemedelsindustrins idealmänniska..

http://blogg.passagen.se/annikadahlqvist/
Annika Dahlqvists blogg

http://www.savenaturalhealth.eu/thanks.php
Reagera, agera, protestera, signera - jag har!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar