torsdag 28 april 2011

Ryggstöd för magen

Har haft på mig min rehband för magen sen igår. För att försöka minska buktrycket och hålla tarmarna på plats. Har gått sådär, men det kändes i alla fall bra mycket skönare igår. Under dagen. Den värsta smällen kom, som vanligt efter lunch. Molvärker och känner mig allmänt sjuklig.

Kvällen var hemsk. Trött o hängig och inte alls på det humör jag önskar att jag hade varit. Men men, man kan inte vara bra på allt? Jag är ju i alla fall medveten om det.. alltid nåt. Utan att vara medveten om det kan man inte förändra något..

Skulle egentligen träffat en kompis idag. Känner att jag inte har nån ork. Magen värker som attan och jag har sovit pissdåligt inatt.. vaknade dessutom av att ögona höll på att klia sönder. Försöker hitta ett homeopatmedel mot dem med.. pollen.. jag säger bara det, pollen..

Fortsätter med mitt rehband idag. Det är egentligen anpassat till ryggvärk, men jag sätter det längre ner och vänder det liksom fel, som en maggördel. Det känns bra att det spänner åt lite och håller saker o ting på plats. På så sätt kan jag slappna av mer själv. Men jag fattar inte vad som hände efter helgen i Sälen. Tarmen är helt åt skogen. Vill inte vara med och reagerar inte som den brukar. Gör tokont och känner mig svimfärdig varje gång jag lyckas gå på dass. Tömmer mindre än vanligt och värker mer. Kalas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar