fredag 8 april 2011

Basmedicin

Nu skall här fanimej läras på allvar! Nog för att jag redan tidigare läst många alternativmedicinska kurser, men de har oftast varit inriktade åt något håll. Har även plöjt igenom kost och näringslära, skolmedicinska böcker, avgiftningar, blodgruppsdieter, rawfood böcker, metabolic typing och så vidare.. denna gången är tanken att jag skall lära mig mer om grunden bakom ALLT - för att sedan få större chans att hitta rätt preparat för rätt åkomma. Jag är taggad! Jag måste ju ändå sitta här på cykeln och trampa flera timmar om dagen så varför inte förena nytta med nöje..

Jag kommer säkert ha en del att rapportera efter hand! Må gott så länge (så gott ni nu kan må!) och ha en otroligt skön fredag! Solen har precis visat sig.. min själ mår bra!! Även om min mage inte mår lika bra.. :-/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar