måndag 4 april 2011

ProComb

Nytt svenskt preparat som skall vara bra för både hy och hormoner.. tänkte testa med tanke på de hudbesvär jag för tillfället plågas av.. atopisk dermatit, jag vet.. kanske fel forum för detta preparat men det är i alla fall värt att testa.. efter den här starten på året skadar det inte att försöka få hormonerna i balans heller! Sen att snubben som började utveckla produkten gick o dog innan den hann lanseras kanske inte direkt är världens bästa marknadsföring men jag testar ändå.. misstänker att det inte kommer hjälpa (som det mesta annat jag testat) men kommer förmodligen undra tills jag provat.. o bättre prova o slippa undra än tvärtom!

Hittade ett annat preparat också, som skall hjälpa tarmen ta hand om histamin.. när man råkar käka sånt man reagerar på.. skall vara naturligt.. men de säger ju de flesta ;) Camucin heter den, men finns för tillfället inte inne på Bodystore.. jag har lagt in en bevakning så får vi se.. för nåt behöver jag för denna eländes allergi som börjar göra sig lite väl kännbar.. KLI KLI KLI!

Får se om jag hittar nåt lämpligt homeopatiskt preparat också.. när jag ändå är i farten! Kanske skall köra natrium igen, hjälpte ju sist.. men jag minnst knappt vilken variant eller styrka det var jag körde! Nåt måste jag göra i alla fall.. men kanske skall avvakta tills mirakelmedlet från homeopaten som kontaktade mig igår kommer på posten..? Dumt att blanda alltför friskt antar jag.. kan bli en riiiiktigt härlig cocktail som förgiftar mer än den kanske mildrar?!

Käkat massa glass ikväll.. känns i magen.. tofuline.. en portion, ok, två portioner en för mycket o tre portioner hmmm.. absolut för mycket! Dumma jag. Idiotiskt. Lär kännas imorgon när jag vaknar.. eller snarare inatt när jag ska sova o inte kan!!

2 kommentarer:

  1. Jag har provat!
    ProComb Kvinna, närmare bestämt. För mina PMS-besvär. Och blivit hjälpt. Jag märker att mina "toppar" och "dalar" i humöret är betydligt jämnare. Piggare. Gladare.
    "På köpet" blev min hy betydligt bättre, tidigare hade jag blandhy, nu är den så jämn och fin!
    Mia, Pmsbloggen.se
    Ge det några månader, så skall du se att du blir bättre. (Jag märkte skillnad efter ca 2 veckor).
    Lycka till!
    Mia

    SvaraRadera
  2. Härligt att du fått hjälp Mia! Jag hoppas den ska göra något för mig, borde ha den här inom ett par dagar nu :) Piggare och gladare låter inte fel, inte heller att hyn blivit bättre det ser jag som ett STORT plus! Hur läneg har du använt den?? Använder du fortfarande?

    SvaraRadera