tisdag 5 april 2011

Radamir mot magproblem

Har satt igång en utrensning med Radamir idag. Igen. Var ett bra tag sen jag körde det programmet nu, närmare bestämt i somras. Körde ganska intensivt då, men pga att det tog så mycket tid (tre timmar om dagen då jag körde parasitprogrammet tre gånger om dagen) slutade det med att jag la ner helt när min "kur" var slut på 2 mån ca. Har sedan dess enbart kört millimetervågsterapi.. har vart dålig på att upprätthålla bra balans.. borde ju kört parasitprogrammet en gång i veckan åtminstone för att underhålla det jobb jag lagt ner.. men icke..

Det strukturerade vattnet har jag också slarvat med men lovat mig själv att jag ska bättra mig. Har även kört Frekvensterapi på magen med inspelad information under dagen.. känns lite bättre nu, men oj vilken utrensning jag fick under dagen.. har mått APA! Både i skallen o magen... det jag lyckades få ur mig hade en konsistens vi inte ens skall prata om och hur det luktade? Ska vi prata ännu mindre om! Yack säger jag bara!! Men det visar väl i alla fall att det funkar.. mådde trots allt bättre vissa dagar i somras även om tarmen inte funkade.. mer än man kan säga om läget nu med andra ord. Så nu ska jag köra på igen.. hela programmet men inte lika intensivt.. får bli en gång om dagen istället för tre.. i kombination med strukturerat vatten och millimetervågsterapi då :) Just nu sitter jag med en av kristallerna på magen och har precis avslutat en omgång av parasitprogrammet! Kan man se nåt skumt i min iris tro?? Förmodligen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar