lördag 30 april 2011

Trött!

Jag fattar det inte. Borde vara full av energi idag. Har verkligen haft en kanondag med mamma på Stenungsön. Fikat vid vattnet, glatts åt hundarna som badat (!!) i havet och haft det allmänt gött. Avslappnat värre. Ändå känner jag mig dödstrött. Magen molvärker och den där bakfyllekänslan vill inte ge sig. Jag fattar inte.. antar att det mestadels beror på att magen är såpass full att den orsakar förgiftningssymtom då jag inte lyckats göra mig av med det som samlats på under veckan. Det har ju varit en del. Det börjar väl bli giftigt och jag förmodar att detta är kroppens sätt att säga ifrån.

Det är min teori i alla fall. Jag säger inte att jag har rätt men det visar sig väl snart! Laddar batterierna med en smoothie gjord på rismjölk, mango (färsk såklart!) och kokosmjöl. Mumsigt värre! Kokosmjöl är en favorit och bra med fibrer för magen dessutom. Såvitt jag kunnat utröna hittils gör de i alla fall inte att jag mår sämre än jag redan gör - bara en sån sak ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar