torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag o svårt med utloppet

Ja, så var det skärtorsdag. Snart påsk igen med andra ord! Jises vad tiden går.. bröllop närmar sig med stormsteg.. hur ska detta gå??? Bra. Jag kommmer lösa det. På nåt sätt. Jag är trots allt en överlevare. Jag kommer på nåt. Ska bara tänka ut vad ;)

Idag var ännu en sån där dag. Inget vill igenom!! Antar det har med utrensning och radamir att göra, men jag vet inte. Det tar evighter att få igenom nåt och sen när jag väl lyckas gör det så förbannat ont att jag håller på att tuppa av. Känns som hela slemhinnan i tarmen svällt igen..  inge vidare med andra ord!!

Fick mailsvar från min homeopat idag också. Han som jag beställde alla dessa medel från. Han tyckte nog att jag skulle lugna mig och bara börja med R7 samt pulvret..  att jag kanske köpt på mig lite för mycket.. men jag är ju sån.. jag vill ha ett alternativ. Funkar inte det ena vill jag testa det andra.. ibland på bekostnad av intelligens!! Man kan inte vara bra på allt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar