fredag 22 april 2011

R37 kanske räddade min mage idag?

Jag tog med dropparna ut på promenixen idag. Stenungsön. Fantastisk dag på alla sätt o vis - bortsett från magen. Den var total katastrof. Ville inte på nåt sätt. Värkte överallt och var toköm. Jag trotsade den och begav mig ut med Anders och vovvarna ändå. Gud vilken dag! Helt fantastisk som sagt.

Blev en lång fika på några klippor vid havet. Magen var katastrof och ännu värre blev den - efter mat vill säga. Jag tog tre doser R37, sammanlagt 30 droppar alltså. Både före, under och efter maten. Jag ska inte säga att gaserna försvann men de omfördelade sig. Jag kunde stå utan att gå dubbelvikt. Bara en sån sak. Jag tror de gjorde något. Möjligen räddade de min dag. Vi får se. Ikväll är det ny tag som gäller.. svärföräldrarna på besök och många doser skall intas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar