söndag 17 april 2011

Gaser och tokbubbel mindre med Radamir?

Jag är fascinerad . Tokbubblet som i princip ALLTID infinner sig i min tarm när jag ätit och däremellan kom inte som det brukade under vistelsen i Sälen. Inte alls så illa som jag väntat mig på vare sig dit eller hemresan heller.. helt fel mat, helt fel dryck .. helt fel allting men ändå på nåt sätt funkade det. Magen var inte som ett laboratoriemästerverk av bubblande karotter.. inte heller höll jag på att spricka av gaser.. jag hade ont i magen och visst hade jag sug och gaser som besvärade mig och nog fan kunde jag inte tömma min tarm.. (det hade varit halleluhja!!) men jag hade mindre besvär av mitt så kallade tokbubbel. Jag är glad för det.

Att jag sedan har en jävlig urinvägsinfektion som kom som brev på posten eller blixt från en klar himmel och en tarm som värker satan efter användning av microlax (jag fixar inte skiten!) det kan man fråga sig vad det kommer från? Är det utrensning? Homeopatmedlen? Jag vet inte. Varför får jag det just nu. Är det kroppen sätt att prioritera andra saker när tokbubblet inte är där.. är det healingnissen som spökar? Jag vet inte. Det enda jag vet är att min mage inte varit som vanligt. Den har inte funkat, långt ifrån jag har missbrukar resulax sista veckan o mått fan.. men nåt har varit annorlunda.. jag har ätit utan att känna mig svimfärdig. Jag har inte lagt mig o knådat efter lunch..  är det parasitprogrammet på Radamir som tar dör på bakterierna som gror över natten och gör att kolonin faktiskt minskar? Jag vet inte. Men det är värt att kolla upp... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar