tisdag 19 april 2011

Vermusan för matsmältningen och phytolakt för kramperna

Några tillskott jag passade på att beställa tillsammans med homeopatmedlen. Jag hoppas de skall göra sitt jobb.. båda två! Om inte har jag några homeopatiska preparat att välja bland.. bättre för många än för få i detta fallet.. har trots allt en mage som inte reagerar som den ska på något.. så det är lika bra att förbereda sig på krig och hoppas på det bästa!!

Hittade några spännande böcker också som jag vill ha. Om homeopati vill säga. Har dessvärre inte funnit dem till salu nånstans ännu - men jag jobbar på den biten!
Snart dags för sängen.. magen spänner.. har inte varit rolig idag.. ensam hemma med vovvarna och resulatet av det har varit att jag svullat thaimat och käkat nötter.. o hemgjord glass! Bättre än köpt antar jag ;) Den blev god men konsistensen kan ifrågasättas.. imorgon är en annan dag.. då ska här provas klänningar med min blivande tärna.. oj, vad tiden går. Jag ska gifta mig i sommar.. o innan dess ska jag opereras. Det är bara tre månader kvar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar