söndag 22 januari 2012

Ännu en dag tar slut

Hemkommen från brorsans kalas för en stund sedan. Var en trevlig tillställning med god mat och god glass ,) brorsan är verkligen en hejjare på räkmackor! En stor eloge skall han ha för dem.. inte minst looken.. han är en liten konstnär min bror.. ibland är det en fördel att inte tåla mjölk och få dessa små fantastiska skapelser istället för smörgåstårta! Kanske borde han sadla om och bli smörgåsmakare istället ;) Eller kallskänka! :)

Suttit och trampat en stund men magen vill inte vara med nu heller. Även om räkmackan var kanon vill den inte vara på min sida. Vad ska man göra för att tämja den liksom..?

Blir till att testa frukt och fiber ikväll igen kombinerat med en sömntablett. Hoppas jag kan få något som hjälper utskrivet av barnmorskan eller läkaren imorgon när jag ringer. En liten uppfräschning av topparna ska jag i alla fall försöka skaffa mig hos frissan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar