torsdag 8 mars 2012

UltrainflamX, Ultra Clear Plus, Manukahonung

Har nu fått hem mina tillskott som jag väntat på med posten. Hämtade dem på Coop idag och det var (faktiskt!) med spänning som jag öppnade paketet. Man vet aldrig vad sånt här kan smaka.. om det ens går ner.. men ärligt, det var helt ok! Inte alls i närheten av så illa som jag kanske hade väntat mig. Klunkat i mig två glas redan, ett med UltrainflamX samt ett med Ultra Clear Plus. Den senare smakade lite godare än den första, men de var båda helt ok som sagt. Över förväntan. Nu skall vi bara hoppas de gör nån skillnad i magen också..  om inte annat är de väldigt näringsrika tillskott!

Hämtade även min manukahonung idag. Ännu inte testad, men den snart så.. planen är att testa ikväll. Den skall bli riktigt spännande att testa eftersom det är en ren naturprodukt och honung kan smaka så otroligt olika beroende på vart den kommer ifrån osv. Sen är det ju inte helt fel att oupphettad honung är väääldigt näringsrik också och att denna har starkt antiinflammatoriska egenskaper :) Me like! Nu hoppas jag bara den skall falla mig i smaken också. Största problemet just nu är att få plats med allt.. två rejäla glas med näringstillskott, måltider och tja.. man ska ju ha tid med annat än att bara äta också? Smälta maten till exempel.. ;)

Magen mår fortfarande fan så det var i alla fall välkommet med de här tillskotten idag. Jag hoppas som sagt de skall göra någon skillnad. Skulle varit med min make på begravning idag, men det gick som det gick med det.. åt skogen för min del. Jag fick stanna hemma och han fick åka själv. Ibland avskyr man sig själv men vad gör man när kroppen vägrar samarbeta och värken håller på att ta knäcken på en? Hälsan måste komma först.. vare sig man vill eller inte. Annars håller kroppen inte ihop så länge. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar