torsdag 15 mars 2012

Rubicon

Har börjat testa rubicon idag. Ny probiotika för mig, Körde tidigare med probion basic men kände liksom inte att de gjorde något för mig så nu byter jag. Rubicon innehåller lite fler stammar och av annan källa.. vi får se hur det går! Hittils idag har jag tagit tre stycken. En till frukost, en till lunch och en till fika nu på eftermiddagen. Det får bli en sista till kvällsmaten också. Resultatet lär ju vänta på sig men nu har jag i alla fall två burkar hemma så det är bara att köra på tills de tar slut!

Hämtade mina raw fiber idag också, tillsammans med holistics aloe vera och vild oregano olja. Kommer inte testa dessa idag, en sak i taget (hur ska man annars veta vad som gör vad?) men det finns en plan för dem med. Började min morgon idag med ett glas ultrainflamX före hundpromenaden och före frukost. Magen brakade i alla fall inte loss pga det vilket var skönt! Då kan det inte vara helt illa..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar