fredag 2 mars 2012

Det vill sig inte :(

Magen är verkligen inte alls på min sida. Den vill sig inte! Stoppade i mig 3 st tarmslim och 4 oxypowder igår.. vad händer? Inte mycket. Magen kör runt o krampar o har sig men inget vill ut. Lika kämpigt med resulax o relaxit som tidigare om inte ännu värre..  tarmen värker hela tiden. Känns inte bra det här.

Fick världens värk i mellangärdet igår när jag skulle sova. Fy fan. Har hänt tidigare, men då var det mer i revbenen.. kombination av bebissparkar o magsyra o nåt som satte sig i kläm? En nerv? Satans ont gjorde det i alla fall.. inget jag önskar att andra ska behöva vara med om. Det räcker så gott med de smärtor jag redan har, urgh.

Men till något lite mer positivt då. Vädret! Underbart ute idag. Solen lyser från en klarblå himmel och jag planerar en skön promenad i solen med min mamma o vovvarna innan det är dags att bege sig till MVC för kontroll senare idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar