torsdag 15 mars 2012

En kylig dag

Idag lyser solen verkligen med sin frånvaro. Från dryga elva grader och sol igår till ca 4-5 idag och blåsigt.. Urgha! Solen kom tillbaks! Men.. ser inte så lovande ut när jag kollar på väderrapporten från YR idag. Drömmen om en solig helg verkar gå åt skogen. Nåja, det blir till att försöka måla färdigt babysängen istället. Något ska man roa sig med.. och det finns aldrig brist på göromål!

Magen idag? Bättre under förmiddagen men har en ständig molvärk i nedre delen av buken. Svårt att säga vad denna beror på? Bebis? Mina tarmar? De sitter ju på samma ställe ungefär. Var hos BM idag i alla fall och diskuterade lite kring mitt kommande snitt (usch, jag börjar bli väldigt orolig för det här, men när man inte har nåt val.. vad göra? Bebis måste ut.. :-/)) samt kollade att bebis växer som hon ska. Det gör hon. Hade dessutom lagt på mig ett helt kg sen sist. Jises, trots att de säger att jag hör till de mindre stora gravida så att säga så har jag aldrig varit så stor i mitt liv!Men det är väl kanske lite det som är meningen också.. ? Magen sticker i alla fall ut rejält och det ser rätt lustigt ut när man ser sig själv i spegeln på morgonen. Två spinkiga ben och denna jättemage! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar