torsdag 29 mars 2012

Tokjäsningar ..

Magen la verkligen av igår igen.. eller började tokjäsa. Gjorde egna burgare med linfröbröd till kvällsmat och en smoothie med rawfiber för att smörja upp tarmen lite men det ville sig inte alls..  den där bullbiten jag dessutom (i ett mkt svagt ögonblick) beslutade mig för att stoppa i mig gjorde inte saken bättre heller.. vetemjöl.. satte sig som ett lock i mellangärdet o orsakade enorma jäsningar.. som jag drogs med hela natten :Fy fan säger jag bara. Nu på morgonen har jag fått ur mig en del diarrékladd men tarmen värker som skrutt o svullen är den.. den där xylocain salvan hjälper föga kan jag meddela! Känns som hela ändtarmen skall spricka för tillfället.

Har gjort slut på mina oxypowder nu men de funkade inte som jag hade hoppats så jag försöker utnyttja deras pengarna tillbaks garanti. Vi får se vad det ger men jag hoppas de håller vad de lovat..  produkten hjälpte mig trots allt inte så vad göra? Finns en garanti finns den väl där av en anledning.. att den kan hjälpa många tvivlar jag inte på, men har man invagination, enterocele, krampande tarmar och spasmer spelar det liksom ingen roll vilken konsistens det är på avföringen eller hur mycket den sitmulerar motoriken.. när det ändå inte kommer ut?

Jag hoppas grejerna från USA (som vi fått brev om att vi kan hämta på posten!) skall hjälpa mig bättre.. den som lever får se.. försökt får svar från min läkare i sthlm via mail på om jag inte trots allt kan testa nitroglycerinsalvan redan nu då förlossningen är så nära men har inte fått nåt svar.. faaan. Hade behövt det idag känner jag :-./ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar