måndag 19 mars 2012

Skallebank - är det inte det ena så..

Idag är det dags att besöka NÄL igen. Har 3 A4-sidor med frågor jag vill ha besvarade. Behöver ha besvarade.. en dubbeltid som faktiskt är inbokad idag lär inte räcka långt ;) de kommer väl sätta en röd varningstriangel i min journal efter idag om de inte redan gjort det :-/ jag är van att ha trianglar i mina journaler haha.

Natten var en pers även inatt. Sov inte mycket. Skallebank så in i tusan och alvedon gjorde inte minsta skillnad..  haft det sen jag spydde i lördags nu o det vill inte ge sig. Undvek dessutom både tarmslim och oxypowder pga att magen var så skör igår.. vilket resulterat i att den lagt av helt idag. Pest eller kolera? Nu sprängvärker den för att saker o ting sitter helt fast istället.. o trycker ännu mer på svullen ändtarm :(Den akuta smärtan har lagt sig något (pga all bedövningssalva jag smörjt på?) men svullnaden har ökat.. jag hoppas verkligen att jag får träffa någon som kan kika på detta idag och ge mig något som hjälper!! Tvivlar dock.. det är ju sjukvård vi talar om.. allt handlar om prioriteringar.. jag har ju inte cancer.. :-/ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar