torsdag 29 mars 2012

Hade behövt sova...

Igår eftermiddag gick det åt pipan med tarmen.. men det var väl bara att vänta efter sjukhusbehandlingen.. det vill säga någon hade varit där o rotat o irriterat, inte konstigt det inte gick att tömma tarmen alls... :-/ smärta! Gjort slut på lilla tuben smärtlindrande gel nu men som tur var fick jag ju en megatub med mig hem.. vad hade jag gjort utan den??

Sov inge vidare inatt heller. Hade behövt sova känner jag, men ju mer jag behöver sova o ju mer jag funderar på att jag behöver sova desto mindre sover jag? Ju tröttare jag är desto mer vaken blir jag.. på nåt sjukt sätt? Sen att magen sprängde som tok igår o att det inte gick att sova pga det är väl inte så konstigt antar jag.

Tog fyra oxypowder igår för att hålla magen igång o det börjar ta på den där burken.. funderar dock på att återgå till oxyflush igen, eftersom jag inte upplever nån enorm skillnad om man ser till den ENORMA skillnaden i pris. Oxypowder är trots allt dubbelt så dyr som oxyflush så man tycker att effekten borde vara densamma om det skall vara motiverat att slänga ut så mycket pengar..

Väntar på varorna från USA också. Vet nu att de är fast i tullen eftersom vi fick hem en tulldeklaration.. nu hoppas jag bara att varorna går igenom utan större jox och att vi har dem här inom kort, men har en ond aning om att de kan bli fast där ett tag.. om vi ens får dem vill säga. Det är ju trots allt inte tal om vare sig läkemedel eller illegala substanser, bara helt normala naturliga tillskott.. huh. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar