söndag 25 mars 2012

Tokvärk hela dagen

Det har varit en fantastiskt fin dag idag. Ute är det rena våren. Solen skiner från en blå himmel och jag, maken o vovvarna bestämde oss för att spendera dagen på min mammas baksida i bästa sällskap av min bror, brorson och ... grillen!! En lyckad kompott. Däremot har magen visat sig från sin sämre sida hela dagen. Sån molvärk, hela magen spränger. Känns som bebisen skall komma ut genom bukväggen och ingen ställning är bekväm. Tarmen värker o spränger och det hjälper inte vad jag gör..  tog mig runt spåret med maken o vovvarna bara för att jag inser att jag måste röra på mig (hur ska det annars sluta?) men det var en pers..  en riktig pers det måste jag erkänna.

Börjar känna av pollen ute också..  rejält. Svårt att andas, tätt i näsan och ögonen rinner. Fantastiska kombo?Nåja, det kunde väl varit värre på den fronten.. men det känns som det är lite mycket nu. På alla håll. Vi får se hur den här kvällen slutar, men just nu känns det inte som förutsättningarna är de bästa precis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar