fredag 17 februari 2012

Fruktansvärda kväll, hemska natt o uschlig morgon

Vad positiv jag låter.. not?! Det var inte nån bra dag igår, det har jag redan talat om. Magen var fullkomligt åt skogen. Jag misstänker starkt att det berodde på tarmslim + oxyflush i kombination med en icke fungerande tarm.. det vill säga de körde på och tarmen vägrade släppa igenom. Det bildades massa vätska och mellan vätskan fastnade luft och allt låg där o gottade till sig under dagen. Försökte slappna av till skivan, men det funkade inte. Som dömt att misslyckas. Fick tagit ett par resulax o relaxit på em och fick ut en del av vätskan men det kom snabbt ny. Gjorde öronljus på min bror och fick världens värk i revbenen då bebis bestämde sig för att byta läge igen. Hon gillade inte all den där vätskan det var ett som var säkert. Gud, vad hon körde runt igår. Jag trodde nästan hon var påväg ut genom bukväggen.. men hon bestämde sig tydligen för att stanna kvar trots allt :-/

Försökte massera magen men det hjälpte föga.. maken försökte hjälpa mig men inte heller det gav fullgott resultat.. så jag gick och la mig. Försökte sova. Gick inge vidare. Fick gå upp igen o ta en resulax, lägga mig på brädan och hade världens läckage av magsyra.. men fick i alla fall bort en del vätska ur tarmen och en jäkla massa luft. Lyckades somna som tur var och tog mina tabletter som jag bestämt. 3 tarmslim och 5 oxyflush..  imorse var magen rejält uppspänd igen. Fick inte ut så mkt efter brädpass + resulax och mådde tokilla. Kände mig kräkfärdig men tog mig ut med vovvarna. Halvvägs genom promenaden trodde jag att jag skulle behöva spy men klarade mig, då kom maghuggen istället och det vara bara att traska hemåt så fort som möjligt.. lyckades tömma tarmen när jag kom hem men oj vad den körde o fan vad jag har mått. Spände upp igen, trots att jag tyckte jag fick ur mig en hel massa (allt är relativt och jämfört med vad jag får ut normalt så... ) nu värker den igen.. men jag gör så gott jag kan. Tagit både resulax o relaxit och den fortsätter tömma vätska o bilda ny.. jag hoppas dagen blir bättre än igår..  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar