lördag 18 februari 2012

En natt utan sömn

Hade en jobbig kväll igår. Magmässigt var den bättre än kvällen innan - missförstå mig rätt - den var urjobbig men jämfört med kolera.. så hade jag typ pest? Det var alltså snäppet bättre än dagen innan som var ren o skär katastrof från start till slut. MEN.. när jag skulle lägga mig.. kom dundervärken o tokjäset tillbaks.. kunde inte sova.. inte alls. Propavanet verkade inte göra ett piss. Vred o vände mig o knådade som fan. Hjälpte inte. Magsyran läckte som skrutt o jag fick sätta mig upp o hosta hur många gånger som helst för att liksom inte kvävas av skjutsarna.. urgh. Det var ingen trevlig natt.

Upptäckte dessutom imorse (vid halv fem) när jag skulle ta mina oxyflush (ja tog tre tarmslim igår) att jag hade på tok för få kvar.. bara tre st! Behövde minst fem.. så lite panik där..  o ja, det blev skit av ett också. Magen ville inte igång imorse, dvs den ville inte tömma sig - MEN krampa var den bra på - o värka. Urgh. Skickade ner min underbara make till ICA efter frukost för att hämta ut de oxypowder som väntar på mig där men nu.. det kommer bli en jobbig dag det är ett som är säkert. Tarmslim jobbar på men tarmen vill inte tömma ut. Bad combination. Match made in hell. Nåt åt det hållet.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar