tisdag 8 mars 2011

Sov inatt

Jag sov inatt. Gud så skönt det var. Efter ett sent brädpass (magen var åt skogen igår med, jävla tokdiarré som inte vill lämna min onda kropp!) slockande jag faktiskt. Drömde massa skumt, jag fattar inte vart all denna plötsliga oro kommer från? Min hjärna ifrågasätter allt. Verkligen allt o får mig att tvivla på det mesta, även mig själv. Jag gillar inte det. Måste få bukt med dessa oroskänslor. Men det ger sig nog. Antar det är eftersvallningar från sista tidens händelser som ger sig till känna nu. Jag har ju inte haft tid att fundera på dem utan kört på i hundrafemtio.. de kommer när man lugnar ner sig o försöker koppla av..

Ska till AF idag för samtal. Upplysa om hur det går. Ska se om jag kan få några svar på hur långt de kommit på östra. Jag misstänker att det lär dröja. Vården är ju som bekant inte speciellt snabb. Har tokdiarré idag med. Men ska i alla fall få hem min älskling. Bjussa på lite hembakta semlor och krypa upp i hans famn. Ser jag i alla fall fram emot. Det o en promenad i solskenet. Det ger mig lite energi.. o energi är aldrig fel att ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar