onsdag 16 mars 2011

Operation!!

Talade med operationsplaneraren på Östra idag. Hon hade inget datum att ge mig, det var väl egentligen inte speciellt väntat heller.. MEN hon hade i alla fall lite nyheter att komma med. Bara en sån sak!

De har tagit fram några förslag på datum i slutet av april och väntar svar från Medtronic i Danmark. JAAA! Känner mig nästan lite barnsligt lycklig! Inte snabbare än jag hade hoppats men snabbare än jag hade väntat. Man får vara glad för det man får? Även om det inte sker i realtid.

Nu gäller det bara att det lyckas också. Så allt går i hamn. Snacka om att jag kommer vara världens lyckligaste i så fall...

OM det inte funkar? Jag kommer va ganska (läs helt) knäckt ett tag, men på nåt sätt tar jag mig upp på fötter o fortsätter kämpa. Det har jag alltid gjort. Kommer alltid att göra. Vad har jag för val? Kan ju inte bara ge upp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar