onsdag 30 mars 2011

Quorn = definitivt döden i min mage!

Lever fortfarande med sviterna efter gårdagens quornlunch. FY FAN va jävulsont jag fick och fy fan vad den ställde till det i magen. Nog vet jag väl om att jag kan må dåligt av quorn ibland, men äter det trots allt emellanåt .. för att variera mig lite.. men frågan är om det inte är bättre att skippa variationen som den bidrar med om man ser till biverkningarna den orsakar! Totalt okontrollerbara..

Om jag har en jävulsmage i vanliga fall är det inget emot vad jag har efter en sån där quornportion. Det var ändå inte så jäkla mycket quorn i! Det räckte tydligen. Extra mycket mögel? Vad vet jag... det enda jag vet är att magen braka loss rejält. På alla plan. Vägrade ge sig. Har jäst hela natten o har haft koliksmärtor som heter duga. Fortsätter nu med. Lär väl ta ett tag innan det lägger sig när det håller på så här.. vill minnas att det var likadant sist jag åt den typen av quorn, inför en danslektion.. mådde apa. Det var en av de få gånger dansen faktiskt inte hjälpte magen utan snarare gjorde den värre.. quorn = döden i min mage!! Jag undrar vad som händer där inne, egentligen..vill jag ens veta? Hm.. det är frågan som kräver ett vettigt svar. Mitt svar? Jag vet i fan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar