söndag 27 mars 2011

Magsjuka - utan att va magsjuk?

Idag är en relativt dålig magdag. Mår inte prima alls i magen. Massa gaser o tryck, magsjukekänsla utan att vara magsjuk? Jag kräks inte, jag spenderar inte dagen på dass (men hade förmodligen mått bättre om jag kunnat göra det?) fast jag har en sån där molande karaktäristisk magsjukevärk i magen. Känns som jag har nån bacillusk (hur många har jag inte?!!) som kämpar för att få kroppen att reagera genom att göra sig av med den men kroppen verkar inte fatta grejen..

Ska en sväng till Göteborg idag. Inte en optimal dag precis men ska ta mig dit ändå. Ska besöka TUR mässan och det är ju sista dagen idag. Får se hur det går. Men min förhoppning är att jag får lite bättre ordning på magen efter mitt nästa brädpass och att dagen trots allt blir en positiv upplevelse, som jag vill att den ska bli!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar