torsdag 3 mars 2011

Sådan matte sådan hund?

Vovven har varit magsjuk inatt.. då är vi två i familjen. Inte mycket sömn med andra ord. Känner med honom. Det värsta är ju att han ska ut hela tiden o när man själv mår apa är det lite svårare att hantera en vovve som skriker o ska ut hela tiden. Blir ju värre när jag ska upp mitt i natten, magen kör igång mer än vad den gör på dagen o sen är det i princip omöjligt att somna om igen. Inget man drömmer om direkt.

Har varit hos mamma inatt. Anders har vallat skidor så jag passade på att få lite sällskap. Stackars mamma fick inte mycket sömn hon heller. Man känner sig inte så väldans trevlig när man kommer o ser till att hon inte får sova. Stackarn ska ju upp o jobba imorgon igen. Ikväll blir det dans. Hoppas jag mår bättre till dess. Magen är inge vidare idag. Kan beror på alla nötter jag knödde i mig sent igår men kan också vara vanlig, dålig mage.. den är ju inte direkt förutsägbar.. annat än att den aldrig är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar