onsdag 28 september 2011

Rask promenad vid magknip

Fick världens magknip efter lunch idag igen. Ja, igen. Testade samma strategi som igår. Det vill säga jag knatade ut och gick en rask promenad, ca fyrtiofem minuter. Magen bara växte och växte och det kändes som den skulle spricka. Under själva promenaden undrade jag återigen vad jag höll på med? Men belöningen liksom kommer när man är tillbaks igen. Gaserna börjar flytta på sig och man förstår varför man begav sig ut. Hade knappast rört sig om jag inte tvingat dem att skaka runt lite. Blir alltså lättare att knåda ut på det viset. Men det är fanimej inte skönt under tiden..

Kommer dock köra samma grej nästa gång.. efter lunch vill säga. Efter kvällsmaten orkar jag ärligt talat inte knata ut igen. Då har jag varit i farten hela dagen och det har blivit dags att stranda i soffan. Precis som den val jag känner mig som. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar