onsdag 21 september 2011

Fina klänningar

Var en rätt jobbig dag igår med. Fick inte tag på min handläggare på FK vilket stressade mig nåt enormt och inte heller idag har jag fått tag på henne. Däremot fick jag ett par fina klänningar med posten, som inte kommer åka tillbaks i retur. Jättenöjd! Tänk att nåt så löjligt som ett par klänningar kan hjälpa upp en annars så deppig dag. Prylar över huvud taget. De fyller sällan nån vettig funktion men ändå kan de ge en ett sånt där löjligt lyckorus. I frånvaro av det där som borde komma med hälsan som inte finns kanske? Jag vet inte. Men nöjd var jag!

Tänkte ha dem på ett bröllop i höst och kanske även på min mammas födelsedagsfirande. Beror lite på hur och var det blir av. För övrigt ska jag försöka få ordning på magen som stoppat upp idag. Den värker som attan och har inte velat fungera på över två dagar, då menar jag med överdos av resulax.. så det blir till att försöka bemästra eländet idag och få skiten att röra på sig.. har beställt en ny gymboll och några snoddar som jag tänkte använda till diverse övningar jag hittat i några böcker jag läst. Jag hoppas dessa skall hjälpa. Om inte annat kanske jag i alla fall får lite muskler på köpet ,) Drömma bör man!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar