fredag 2 september 2011

Molvärk

Igår var ingen trevlig magdag faktiskt. En trevlig dag i det stora hela men magen mådde inte på topp. Molvärk. Som mensvärk fast betydligt värre. Ända upp till revbenen. Usch vad det var jobbigt. La mig ganska tidigt med förhoppning om att somna bort från värken. Gick sådär. Jag lyckades tillslut somna men vaknade självfallet mitt i natten, flera gånger o fick springa upp på dass. Genomvåt av svett trots att temperaturen utomhus inte var vidare hög inatt. Klimakterietant i ung ålder???

Jag har förstått att det förmodligen var levaxinökningen som ställde till det igår. Satte igång ca en timme efter intagen dos och idag känns mönstret igen. Vaknade med vanlig magvärk, men efter en timme (när jag tagit levaxin) satte denna molvärk igång igen. Är sjukt trött dessutom. Inte sovtrött men i kroppen. Känns som jag tappat all kondition över sommaren. Inte bra alls. Flämtar av att bara gå i trappan, blir yr när jag böjer mig ner.. nä, det är inte bra. Jag hoppas att det vänder snart. Planen är att sätta igång med cykeln o löpträningen så snart denna förkylning släppt greppet helt om mig. De har rea på löparskor på team sportia. Jag tror bestäm jag blir en kund.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar