torsdag 8 september 2011

Pyssel

Var med en kompis på Torp idag. En kort men trevligt liten utflykt. Helt i min smak. Magen gillar sånt.. som inte tar så långt tid. jag hinner få den någorlunda i ordning innan jag ger mig av och jag hinner lagom hem till att ta hand om den innan den hunnit bli total katastrof igen. Dessutom uppskattar hundarna när jag inte är borta för länge.

En lunch på subway bidde det också. Inte nyttigaste nyttiga kanske (även om de hävdar att deras "grova" subs är nyttigare alternativ.. vart är konsistensen??)men gott var det faktiskt... även om de inte smakade som mina supermackor ;)

Bidde lite inhandling på Panduro också. Lite hobbylera i granitfärg, lite magneter, lite lim och lite lack. Här ska tydligen pysslas?? Jahaja, det är väl bara att sätta igång antar jag.. när andan faller på. Idag känns det inte som den riktigt gjort det. Men jag har ju hela hösten på mig :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar