lördag 3 september 2011

Molvärk igen.. :(

Molvärken i magen gav sig något under dagen igår - för att komma tillbaks igen under kvällen. Jobbigt. Hade annars en väldigt effektiv dag igår. Fixade bilder till nytt körkort, städade lyan både högt o lågt, la spår åt hundarna, tog långpromenix med den, en glass i solen (ja, det är väl effektivt?? ;)) fixade lite apoteksärenden, nya löpardojjor, lagade mat, bakade pizza.. tja, en hel massa. Dock tog jag slut på kvällen. Ordagrannt. Sjukt trött o ont i hela kroppen. Magen inkluderad. Dosförhöjning av mineralerna på det..

Vakande flera gånger inatt, toabesök. Nej inte nummer två det vore ju nästan värt en guldbagge - eller vad man nu kan tänkas få för medalj för sånt man egentligen inte klarar av att utföra men som utför sig självt på nåt mirakulöst sätt? Hade inte denna molvärk när jag gick upp den kom under morgonrundan. Försökte dra ner på resulax imorse, gå tillbaks till tre om dagen.. som i sig redan är en på tok för hög dagsdos.. men det kanske var där det sket sig? Kanske det som orsakade denna smärta? Kanske levaxinet. kanske mineraldosen, jag vet inte.. många förslag men få självklarheter. Värker över äggstockarna o i hela magen.. men jag misstänker att det kanske ger sig under dagen? Jag hoppas det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar