onsdag 28 september 2011

Övningar vid magproblem

Idag ska jag köra ett race med medicinbollen igen. Den och dragrepen. Tyngderna också. Det får bli en sån dag. Känner fortfarande av det förra passet i arslet (oj vad det tog! Jag måste ha ett otroligt otränat arsel!) men det ska nog gå. Lite jävlar anamma och kör på. Det har jag i alla fall gott om. Vi får se hur långt det håller.

Anders hjälpte mig att blåsa upp bollen mer imorse. Jag lyckades ju inte få den så full. Nu ser den betydligt bättre ut så jag kanske kan sitta på den utan att den sjunker halvvägs till marken :)

Ska se om det blir nåt bakat idag. Tror inte det. Känns inte som jag hinner med. Tuffe måste badas, klor måste klippas och mat måste lagas.. dessutom tänkte jag försöka hinna med att köra lite avslappningsövningar (bra för onda magar!) och sno ihop ett litet halsband eller två..  webshopen är fortfarande en dröm vem vet om den snart kanske kan bli verklighet..? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar