söndag 8 maj 2011

Vovve nr 2 magsjuk - o matte med?!

Jag vet inte vad jag ska säga. Det går troll i det här? När man slutat oroa sig för Tuffe då han börjat käka och dricka på egen hand kommer nästa pers: Lukas. Same shit different dog? Tokdiarré sen igår eftermiddag och hela natten har bestått av att springa ut och in med en magsjuk vovve som pipit vid dörren. Stackars Anders som hjälpt mig inatt men tack o lov att han gjorde det! Åkte själv på en jävulsk urinvägsinfektion igen o mådde verkligen apa inatt.. lyckades dock häva den med en megados URILAN.

Inatt fick jag svar på varför jag åkt på det igen: Jag har ju fasen samma konsistens på det jag lyckas få ur mig som hundarna har?! Läser de av mina energier och försöker avlasta mig eller vad är det frågan om? Man blir nästan mörkrädd.. :-/ Nu tror jag i och för sig att det rör sig om nån vanlig tarmbakterie de fått i sig, som förmodligen började frodas när värmen kom - eftersom det är många hundar som lidit av samma problem på sistone.. men ändå. Man funderar både en och två gånger.

Mjölkmagvärken har dock försvunnit igen. Thank God för det! Nu är det back to dåliga jävliga magen igen.. och en vecka drygt kvar till SNS operationen.. börjar nerverna ge sig till känn? Jag tror det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar