onsdag 11 maj 2011

VERMUSAN mot magbesvär

Var i kontakt med min homeopat igår igen. Kom fram till att jag skall lägga till vermusan 10 ml tre gånger om dagen i tillägg till det jag redan tar, dvs R23, R7, hepar sulphur samt phytolakt. För att hjälpa matsmältningen ännu mer så att säga.

Utslagen i ansiktet har jag blivit av med. Det tog några veckor men fan va gött det känns! Mår inte bra när de blossar upp o kliar.. när de dessutom kommer då magen är som värst.. mår jag inte direkt bättre. Jag vet ju att de kommer från magen, men de räcker så bra med att må bra I Magen det behöver väl inte synas utanpå också.. men jag vet ju att det måste ut nånstans.. det lär bli fler gånger.. jag är inte så dum att jag tror att jag kommer slippa skiten framöver. Jag är glad att jag slipper den för tillfället och kan känna mig lite "fin" utan att det kliar överallt och jag ser ut som elefantmannen (eller en dansk salami!)

Vi får väl se vad det ger. Beställde faktiskt en oxyflush häromdagen också, för att se om den kan få fart på tarmarna.. innehållet är väl ungefär detsamma som i den Oxytarm jag tog för många år sen.. men det återstår att se om den gör nån verkan idag. Nåt behöver jag, kan inte fortsätta knapra Resolor resten av livet och behöver verkligen få magen att komma igång på egen hand. Alltså inte bara KÖRA igång utan att också börja spotta ur sig det den bearbetat.

Som sagt vi får se vad det ger. Försökte få tag i stomisköterska idag för att få hjälp med bråckband, men hon verkade inte vilja svara under telefontiden idag heller.. lite jobbigt med tanke på att op närmar sig och jag skulle vilja ha ett sådant utprovat till dess. Om inte annat så för att fästa sladden vid så den håller sig på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar