lördag 7 maj 2011

Mjölk och magont

Det var mjölken som skapade den där enorma magvärken jag hade förra veckan. Jag är nästan säker på min sak. Om det inte var den var det i alla fall en ganska stor slump att den kom i samband med mjölkintaget och gav sig några dagar efter jag lade ner att testa mjölken.. intog bara små mängder men det räckte för att få magen att balla ur - värre än normalt vill säga!

Ingen mer mjölk för min del.. ska jag testa igen får det bli direkt från Mr Kossa, där ingen kunnat mixtra med sammansättningen.. men då får jag väl i mig massa antibiotika och tillväxthormoner istället.. fantastiskt. Rent är inte rent längre. Det är det enda man kan vara säker på. Om en kyckling, kemiskt sett blir en gris pga den mat den äter.. vad blir då inte en ko?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar