söndag 8 maj 2011

Radamir och SNS

Nerverna.. det var ju det. Kan jag använda min Radamir när jag har elektroderna på plats? Man får ju inte ha göra diatermi eller ultraljud när man har en sådan.. sns alltså.. så jag börjar undra. Vad räknas Radamir som? Har försökt få svar från tillverkaren men svaret verkar lysa med sin frånvaro.. läkaren vågar jag väl inte ens fråga. Han vet garanterat inte vare sig vad han själv eller jag pratar om i vilket fall. Jag blir bara förvirrad.

Nej, jag får nog forska vidare på egen hand.. se om jag hittar nåt. Är det någon som vet något om detta är jag tacksam för alla tips jag kan få. Vill helst inte avbryta den behandling jag påbörjat och kommit relativt långt med. Då är ju hela grejen ogjord och det känns fruktansvärt onödigt. Radamir är ju dessutom bra på att ta död på oönskade parasiter, bakterier och annat skit som inte hör hemma i kroppen och lätt kan finna sin väg in vid en operation..  bara det gör ju att motiveringen känns ännu bättre att fortsätta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar