söndag 29 maj 2011

Elektrodbyte imorgon!

Skall ner till Östra imorgon kl 8.00 (ja, vi får se hur det går!) o byta elektrod. Koppla in den som för närvarande sitter hoprullad under förband på ryggen. Se om den funkar bättre än den som är inkopplad för tillfället.

Egentligen har jag väl ingen större förhoppning om att den skall göra det, den gav ju trots allt sämre respons från början.. men mirakel har skett förr? Bara inte riktigt i min värld.. men man ska aldrig sluta hoppas..? Inbillar jag mig i alla fall ... :-/

Får se om den gör nåt vettigt och hoppas att jag märker det relatvit snabbt. Den jag har inkopplad nu har nog halkat lite snett.. känner av effekten mindre än jag gjorde från början och det stör mig.. smärtorna från PRE-PNS börjar komma tillbaks i sin dåvarande form bara det att jag för tillfället inte har några bra medel att ta hand om dem o lösa smärtorna med. No like.

Jag hoppas det blir bättre imorgon eller att jag får må lite bättre under dagen. Om denna satans mage bara vil låta mig gå på dass o slippa lite av det onda...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar