söndag 29 maj 2011

Dags att bege sig till sjukan - elektrodbyte!

Uppe tidigt idag. Sov skitkasst inatt. Hemma igen efter en vecka hos mamma.. känns som hela lägenheten är upp o ner. Massor att ta tag i igår. Var på morsdagsmiddag hos svärmor också. En pers med tanke på magen men massor av god mat. Alldeles för mycket dock.. man ska inte käka så mycket när man har en mage som inte tar hand om maten.. magen var i alla fall något bättre igår. I alla fall om man jämför med dagen före.. o före..

Idag är den uppblåst o jävlig som fan.. uppe vid fem o frukost på det.. utan promenad. Aldrig bra. Har inte sovit heller, haft mardrömmar.. ingen bra start. Men men det är inte mycket att gnälla över egentligen det gör ju inte saken bättre.. dags att ta mig i kragen o göra mig iordning.. skall ge mig av om mindre än tio minuter.. får se vad detta kan ge! Förhoppningar om smärre mirakel finns.. men jag tvivlar väl på den saken.. jag får vara nöjd om elektroden över huvud taget vill fungera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar