onsdag 11 maj 2011

Gördel för att hålla tillbaks invagination/tarmar på fel ställe

Jag fick en kallelse till ortopedtekniska idag. Besök 7 juni?! Det känns så härligt att allt går så snabbt o smidigt inom vården.. not! Hade hoppats prova ut den här gördeln INNAN det är dags för operation, men så blir alltså inte fallet.. halva grejen var ju att ha den som hjälp under tiden då jag går med elektroderna i ryggraden.. men jag får nog lägga ner den tanken och försöka uppfinna något på egen hand.. det vore ju liksom inte första gången ;)

Sitter man o skriver på laptopen medans man trampar runt på en motionscykel är väl det mesta annat möjligt också? En skärbräda löser bordet.. eller hur det nu var? Men det funkar. Det gör det mesta när man ger sig fan på det.

Mina oxyflush kom idag. Jag ska testa imorgon tänkte jag, skippa resolor en dag o se.. kan bara gå på ett sätt??? :)
Har tagit dropparna idag. Börjar med en lägre dos.. tre st i ett glas. Oxydroppar.. blir nog bra :) Syre kan man inte får för mycket av (eller jo, det kan man men jag är ganska övertygad om att jag inte direkt har överskott på den varan!!)

Vermusanen smakar likör! Så jag kolla på förpackningen, o nog fan är den 10%-ig.. jises! Är det meningen jag ska bli full på kuppen?? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar