tisdag 31 maj 2011

Magsmärtor..

Jag, idag - man kan inte alltid vara på topp?

Magen är toksvullen idag. Fan vilken värk jag fick innan lunch.. väger dessutom två kilo extra på tre veckor.. inte likt mig. Jag samlar vätska, det går inte att sticka under stol med. Om det är sns:en som gör det eller om det bara är hormoner är svårt att säga. Hormonerna har ju varit lite sisådär på sistone. Typ sen i februari!!

Värk över äggstockarna o tokspänt. Funderar på om det kan vara ägglossning på gång? Var det för intimt? Jag vet inte. Inte för mig. Min kropp är så skum att inget känns för intimt att prata om. Bara för de stackare som kanske inte vill höra såna detaljer ,)

Kärleken springer omkring med moppen.. jag försöker att smygtrampa på min cykel för att få tarmen att röra sig. Hällt i mig ett stort glas färskpressad apelsinjuice och tryckt i mig ett par chokladbitar. Gott!

Var ute på en promenix i spåret idag och sprang på en stor padda. Det slog mig att hans mage var ungefär lika uppspänd som min - eller vänta lite nu, vadå mage det var nog hans hakpåse? Stor o rund var den i alla fall. Precis som min mage.

Har fått små kliande utslag under plastförpackningen (bandaget) också. Gissar på värmeutslag. Kommer bli ett helvete om de inte ger sig då jag skall leva med den en vecka till.. vi får väl se. I värsta fall sprätter jag upp skiten o sätter dit en ny bit. Nåt ska man roa sig med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar