tisdag 21 augusti 2012

Uppschwing!

Jises. Kollar lite statistik över hur många som faktiskt råkar halka in här på min lilla blogg och blir lite smått chockad när jag ser siffrorna. Det har ju liksom gått stadigt uppåt sedan jag började, och framförallt i år har ökningen varit ganska drastisk. Det är självfallet riktigt kul men samtidigt ganska tråkigt - för det innebär väl framförallt att det är alldeles för många som lider i onödan, alldeles för många som går omkring med trasiga magar och inte får hjälp. Det är väl mest på det viset man hamnar på en blogg som min...

Men jag kan bara tacka, bocka och buga för att ni tar er tid att kika in här då och då och under tiden gör jag mitt bästa för att faktiskt komma med lite tips och motivation till er som kämpar vidare därute i vårddjungeln! Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar