tisdag 14 augusti 2012

Lagt ner pentasa

Jag har lagt ner Pentasan igen. Efter två veckors pillerknaprande bestämde jag mig för att stänga det kapitlet. Med pentasan vill säga. Den gjorde ingen skillnad den här gången. Inte åt det bättre hållet i alla fall och då är det (i min värld) onödigt att knapra i sig massa kemikalier.

Har istället börjat med kalium citrat och magnesium citrat, kör vidare på mina raw fiber och min dmso som jag skall ta upp igen efter helgens slarv... funderar även på att börja med wild oregano..  och har beställt lite nya bifidobakteriestammar för att försöka få rätsida på bakteriefloran i tarmen. Vi får se hur det går med den biten.

Det enda som är säkert just nu är att magen är käpprätt åt helvetes dålig. Har inte haft koll på den på tre dar nu, inget vill fungera och värken är ett stort faktum. Sov knappt nåt inatt då vovven, Tuffe, av nån anledning varit orolig hela natten och varit ute ca 4 gånger.. sen fick han dessutom kramp i luftrören så det blev till att göra halsmassage mitt i natten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar